Regulamin obowiązujący od 26/06/2016 r.: 

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem czesci-do-motocykli.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Sklep czesci-do-motocykli.pl jest prowadzony przez firmę Moto46 Sp.z.o.o. wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem rejestrowym:

REGON: 812745332
NIP: 9552115817
z siedzibą:
Kurza 1
70-795 Szczecin

tel. 511 46 46 46
e-mail: admin@yamaha-czesci.pl

4. Czas realizacji zamówienia opisany jest w dziale Dostępność i Czas Realizacji

5. Zakup w sklepie internetowym czesci-do-motocykli.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

6. Wszystkie produkty oferowane w sklepie czesci-do-motocykli.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać za pomocą aplikacji sklepu internetowego. W celu poprawnego przeprowadzenia procedury zamówienia, nie jest konieczne założenie konta użytkownika, dozwolone są zakupy bez rejestracji!

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty, niedzielę oraz święta będą realizowane w pierwszym lub drugim, następującym dniu roboczym.

4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym czesci-do-motocykli.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

5. Firma Moto46 Sp.z.o.o. wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć to w formularzu zamówienia oraz podać kompletne dane firmy wraz z NIP.

6. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu czesci-do-motocykli.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach  sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta.

7. Orientacyjny czas realizacji zamówienia dla każdego towaru wynosi 2-10 dni. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia klient zostaje o tym fakcie niezwłocznie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.

8. Towary dostarczamy za pomocą kuriera DHL. Koszt przesyłki w przypadku pojedynczego zamówienia w przypadku przesyłek krajowych niezależnie od ilości zamówionych towarów dla łącznej wagi zamówienia poniżej 30kg to zawsze 16 zł brutto dla zamówień „za pobraniem” oraz 14 zł dla zamówień „z przedpłatą” o ile nie zostanie wybrana płatność przez PayU gdzie do takiej transakcji automatycznie zostanie doliczone +3.5% na pokrycie prowizji dla PayU . W każdym innym przypadku koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie.

III. Zwrot towaru

Nie ma też możliwości zwrotu oryginalnych cześć Yamaha, są to zamówienia specjalne, realizowane z magazynu centralnego w Holandii.
Za dobór właściwych części odpowiada nasza firma i przypadku gdy nie będą pasować zostaną wymienione na nowe pod warunkiem że pojazd jest w oryginalnym nie zmienionym stanie co można łatwo sprawdzić posługując się nr VIN.

Pozostały towar który nie jest na specjalne zamówienie zgodnie z ustawą  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)., w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.

Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu: Moto46 Sp.z.o.o. ul. Kurza 1, 70-795 Szczecin. Jeżeli nie ustalono inaczej, sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztów przesyłki do klienta. Koszt odesłania towaru w ramach zwrotu pokrywa kupujący.UWAGA!. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. Przed każdą wysyłką do nas, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów zwrotu.

IV. Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W przypadku stwierdzenia wad technicznych w towarach podlegających gwarancji, prosimy o przesłanie uszkodzonego towaru do siedziby naszej firmy Moto46 Sp.z.o.o. ul. Kurza 1, 70-795 Szczecin Kijewo wraz z krótką notatką odnośnie rodzaju uszkodzenia oraz oczekiwaniami w sytuacji pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są do 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu, w którym została ona złożona.